reklam
VARDA KÖPRÜSÜ’NDE ENGELLER SEVGİYLE AŞILDI

VARDA KÖPRÜSÜ’NDE ENGELLER SEVGİYLE AŞILDI

Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek, Engelliler Haftası kapsamında Karaisalı Engelsiz Yaşam Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde kalan özel bireylerle birlikte Varda Köprüsü’nde düzenlenen anlamlı programda bir araya geldi.

Karaisalı Belediyesi öncülüğünde gerçekleştirilen etkinlikte özel bireylerle yakından ilgilenen Başkan Bekir Şimşek, sevgi, dayanışma ve kardeşlik vurgusu yaptı. Program boyunca özel bireylerin mutluluğu ve yüzlerindeki tebessüm duygu dolu anların yaşanmasına sahne oldu.

Başkan Şimşek yaptığı açıklamada, “Engelleri birlikte aşmanın en güzel yolu; sevgiye, samimiyete ve gönül birliğine ortak olmaktır. Gözlerdeki mutluluk bizlere bir kez daha gösterdi ki; asıl engel sevgisizliktir. Bugün sadece bir program gerçekleştirmedik, kardeşliğimizi ve dayanışmamızı daha da güçlendirdik” ifadelerini kullandı.

Programa Karaisalı Kaymakamı Hüseyin Bozoğlan, MHP Adana İl Başkan Yardımcısı Veysel Kokaçya, MHP Karaisalı İlçe Başkanı Ahmet Mahmut Şekerci, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Mustafa Gökboğa, siyasi parti temsilcileri ve ilçe protokolü katıldı.

Başkan Şimşek, Karaisalı Belediyesi olarak özel bireylerin yanında olmaya ve onların hayatına dokunan çalışmaları sürdürmeye devam edeceklerini belirtti.

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

  • ÇOK OKUNAN
  • YENİ
  • YORUM