Akdeniz İlçe Seçim Müdürü Seher Muku tarafından takdim edilen mazbata töreni, oda başkanlarının yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.
Yaklaşık 30 oda başkanının yer aldığı törende, Sarı’ya verilen destek ve esnaf teşkilatındaki birlik mesajı öne çıktı.
“Esnafımız için çalışmaya devam edeceğiz”
Mazbatasını alkışlar eşliğinde alan Veysel Sarı, kendisine güvenen tüm üyelere teşekkür etti.
Yeni dönemde oda başkanlarıyla birlikte çalışmayı sürdüreceklerini belirten Sarı, esnaf ve sanatkârların sorunlarına çözüm üretmek için ortak akılla hareket edeceklerini söyledi.
Sarı, “Birlik ve beraberlik içerisinde, esnafımız için durmadan çalışmaya devam edeceğiz” mesajı verdi.